Tabung Pengajian saya~ Sila Click ya~ :) Terima Kasih Daun Keladi~

Thursday, June 10, 2010

Dapat award lagi! :)

Assalamualaikum n Hye Semua!



Semalam g check blog~
dapat award dari eddyboyz86.
tak sangaka pula kan~Dapat Creative Blogger Award pula tu..
tang mana yang creative, saya pun tatau~ hehe..
sebab saya ni simple j~ menulis untuk dikongsi~terharu pula rasanya~
apa2 pun thanks a lot cz sudi bagi award tu kat saya~ :)


Disebabkan eddy dah amanahkan saya untuk mem"forward"kan AWARD ini kepada 5 orang bloggers, dengan berbesar hati~
Para penerima Creative Blogger Award yang seterusnya ialah.....
Jeng..jeng..jeng...!!




Farrah Syafiqa Salleh

Cimi Comot

Akin Muhammad

Nik Ahmad Fariq

Ling

Tahniah semua! Korang memang layak~


Sila Klik Disini untuk mengambil coding~

tu je~
sekian, Wassalam.. :)

No comments:

Post a Comment

Tabung pengajian~ Please Click! :)