Tabung Pengajian saya~ Sila Click ya~ :) Terima Kasih Daun Keladi~

Thursday, February 2, 2012

Gambar masuk Wall of Fame?

Assalamualaikum wbt.

^______^
Semoga kita semua di bawah lindungan Allah s.w.t. selalu~

Gambar terpilih masuk Wall of Fame (WOF)?
yelah tu Ell~
Haha~ Sebenarnya short listed sebagai peserta je.. :)
Tapi, tetap syukur sebab xsemua gambar dipilih untuk dipamerkan.. :)
Walaupun cuma sipi2 je dia tunjuk~ :p
(Jangan salah sangka yang saya meninggi diri, cuma mahu kongsi kegembiraan ini~ :) )

Haritu ada hantar gambar mengikut tema "Zebra Crossing"- 1.2.2012
Saya pun cuba nasib, jadi hantar gambar ni..

Seriously, gambar ni simple sangat..Takda edit, xda apa..
(Lagi pulak, ni je stok yang ada untuk tema ni~ :p )

Saya tak letak harapan tinggi untuk dipilih sebab saya ni 
kategori "Baby" lagi dalam bidang ni.. Serious!
Tapi tak sangka pula dipilih masuk dalam 
Ni gambar bersama peserta lain:

Ada banyak lagi..lawat la blog DSLR Malaysia :)

Sekian saja entry hari ini~
Selamat Hari-hari~ :D
Take care and Have a nice day!
Wassalam~
^_______^

No comments:

Post a Comment

Tabung pengajian~ Please Click! :)