Tabung Pengajian saya~ Sila Click ya~ :) Terima Kasih Daun Keladi~

Thursday, September 23, 2010

Jamm!

Assalamualaikum wbt.

Ha~  cantik tak view kat bawah ni??
agak2 kalau korang kat situasi ni best tak??
hahaha~
ni gambar masa hari raya ke-2 kalau tak silap~
kesesakan lalu lintas yang sangat2 teruk~
ni lah pandangan biasa masa hari raya~ ^_^
nak balik umah pun susah~ jamm memanjang~
dari tempat gamba ni diambil nk ke rumah, jarak dia kira2 8km kot~
ha..jauh x? jauh x??
hehe..setahun sekali..xpe2..

kalaulah kat KL, ape agaknya reaksi korang terperangkap kat jamm camni kan?
Sure meyumpah2..wuwuwuw
Sabar..sabar..hehe~

ok lah~
Wassalam~

2 comments:

  1. hahahaha.
    jamm n kl mmg xdpt dipisahkan.
    :)

    bestnye dy balek kampung.

    ReplyDelete

Tabung pengajian~ Please Click! :)