Tabung Pengajian saya~ Sila Click ya~ :) Terima Kasih Daun Keladi~

Sunday, October 11, 2009

Jom G Sekolah!!

Nak g sekolah ni...
Sapa nk ikut?? Angkat tangan! ;p
He2..
For this entry, i wanna introduce my primary school..TMS=Tengku Mariam School a.k.a Sekolah Kebangsaan Tengku Mariam..Ada sapa2 kenal school ni..??? Sure kalau kenal, dorg tu anak Batu Pahat.. ;p



What is so SPECIAL about this school ae??
Org kata, XKENAL, MAKA XCINTA..
sama macam sekolah..xsemestinya pasal org je kan..? ^-^
Gambar yg kat atas tu la gambar depan sekolah rendah saya..
tp, yg terbaru, kat depan sekolah da tambah awning..
beruntung budak2 sekarang..masa perhimpunan xkene panas lgsg..Xaci!

Kat sekolah ni la mula kenal dunia sebenar..
belajar sambil berseronok..
BEST sgt3!
dapat kenal kawan & cikgu, belajar, main..dll..
If someone can turn back time.. ;'(
but then, life must go on right? ^-^

Terima kasih semua para cikgu cz sudi mendidik saya dengan ikhlas..
SAYA RINDU CIKGU DAN KAWAN@ SEKOLAH RENDAH SAYA!!!
(kawan yg kat sekolah menengah+kolej pun rindu jgk..jgn kesok ae.. ;p)

SEE U in the next entry..
Salam..~
muah!

No comments:

Post a Comment

Tabung pengajian~ Please Click! :)